onsdag 20 maj 2015

jordgubbar till frukost

Jag startade dagen på bästa möjliga sätt: Havregrynsgröt med chokladprotein och äggvita i, toppat med jordgubbar, chia och linfrö! Jag kommer nog aldrig tröttna på min gröt, folk är galna i pannkakor/våfflor till frukost, men näää jag skulle aldrig vilja byta ut gröten mot det, inte ens frallor som jag annars gillar väldigt mycket. Sen var man redo för gymmet! :) idag stod mitt benpass på schemat och det var riktigt tungt idag. Men kul och så fick jag sällskap av Anna, vi körde som vanligt inte samma muskelgrupper men man hinner prata lite mellan seten och så väntade jag tills hon var klar så jag hann leka lite på gymmet också, det är alltid kul. Vi körde inne i stan och jag var inte där på hela förra veckan så det kändes bra att vara tillbaka där :) Snart dags för lunch och sen väntar bara 4 timmar på jobbet, skönt. Det blir nog en liten kvällspromenad om vädret håller i sig, hejhej!

Min underbara frukost! Snart kommer de svenska jordgubbarna, som jag längtar!! 

En liten selfie när källaren var tom på folk ;) 

Inga kommentarer: