torsdag 21 maj 2015

dagens träning och lunch

Hejhej! Efter att ha sovit väldigt bra i två nätter så var det dags för en värdelös natts sömn, jag försöker sova  åtta  timmar per natt och det stör mig att jag inte får sova ordentligt. Jag vaknar om vartannat hela natten.. men med lite gröt i magen så cyklade jag iväg för dagens träningspass, ofta så ger träningen mer energi än vad den tar och passet gick bra. Överkroppspass med mycket mage i cirklarna. Efter passet så gick jag en liten promenad runt Skälby, la mig på en bänk i skogen och njöt av solen en stund :) nu har jag ätit lunch, jag köpte färska hamburgare på jobbet som vi hade extrapris på den här veckan, jag tänkte: lättlagad mat liksom. Det fanns inte original utan bara med smak av chili när jag handlade och jag tänkte: dom lär ju knappast vara så starka. dom var: JÄTTESTARKA. hahahaha, jag har suttit med rinnande näsa två luncher i rad nu, men dom var goda, men i hetaste laget kan nog till och med jag tycka :) Eftersom jag går upp relativt tidigt så hinner jag ligga på sofflocket en stund innan jobbet, det är skönt!

Dagens pass: bänkpress, enarmsrodd, axelpress bakom huvudet. 
Cirkel 1: "masken" med vandrande pinnen, dips mot bänk, plank-inhopp, benfäll på bänk
Cirkel 2: armhävning, "lejonet", situps med vikt, russian twist med vikt
Dagens outfit: som vanligt Röhnisch. Skor Nike free 5.0

heta hamburgare ligger under sallad, gurka, dressing och stekt ägg, åts med klyftpotatis och tomater.

Inga kommentarer: