söndag 24 maj 2015

rhythm inside

Hejsan! efter jobbet igår så var jag rätt trött så det passade bra med Eurovision-final, jag höll ut till kl 23 sen var jag så trött så jag fick gå o lägga mig. jag kan inte säga att jag helhjärtat glodde på finalen och förutom vårt egna bidrag - som VANN! :) så gillade jag Belgiens bäst. Jag missade ju röstningen igårkväll för det är så långdraget (och sent, haha) men såg imorse att Måns vann, så himla roligt!! Den låten är riktigt bra :) 

När jag vaknade gav jag mig ut på en morgonpromenad, det va länge sen! Men jag har ingen träning idag och ska jobba vid 14 så det var skönt att komma ut och röra på sig. Jag känner mig trött idag, så jag har bara städat här hemma och inte gjort speciellt mycket. Jag hoppas på fint väder imorgon när jag är ledig :)  


Belgiens bidrag.

Det blommar för fullt i naturen nu, så underbart :) 

Inga kommentarer: