måndag 4 maj 2015

dagens...

Igår sken solen och man trodde att det härliga vädret hade kommit tillbaka för att stanna.. Jamen eller hur, regn och blåst har den här måndagen bjudit på. Det var bara att cykla bort till salongen för jag hade tid bokad hos min frisör kl 9. Vi färgade bara utväxten och klippte bort det slitna, det känns skönt nu inför sommaren :) hon hade nån brun utan sol-spray som hon sprayade i ansiktet, det syntes ju iaf, haha :) jag får se hur mycket som är kvar imorgon, svettades säkert bort en del på gymmet sen ;)

Jag hade inte riktigt planerat min lunch, så när jag ändå svängde förbi Maxi påvägen hem så köpte jag räkor och gjorde en sallad bara. Med riskaka + ägg, jag köpte riskakorna med smak av havssalt och chiafrön sist, dom är goda och tunna, då kan man äta fler :) sen tog jag en powernap och laddade för gym. Det var ett roligt pass idag, va riktigt taggad! och det gick väldigt bra :) det var kul, satt 15 min i massagefåtöljen efteråt.

Nu har jag lagat och ätit middag, det blev köttfärssås och spagetti idag. Köttfärssås gör sig så bra i matlåda, det är oftast godare att värma tycker jag, och jag jobbar ju resten av dagarna den här veckan så det kommer ju gå åt ett par lådor. Jag tänkte krypa ner under filten i soffan och se det senaste avsnittet av Game of thrones, det är inget kul väder att hänga ute i så då myser jag inomhus.

Dagens lunch: räksallad

Dagens selfie: Malkars-toan med bra ljus ;) fast världens suddigare bild.. nya linnet från Under armour som jag köpte i Stockholm. gillart.

Dagens middag: köttfärssås! saknade bara lite parmesan, den vart slut och har missat att köpa hem..

Inga kommentarer: