onsdag 6 maj 2015

härlig morgon



Nu skiner solen igen, det åskade tydligen inatt? Eh ja, jag sov som en stock som vanligt :) jag åt gröt och laddade för mitt benpass den här morgonen. och det gick så bra! jag hade en styrkedel och två cirklar som vanligt och den ena cirkeln började med 50 utfallshopp. jag dog bara lite när jag läste det.. Men det gick så himla bra, jag märker verkligen att jag orkar mer och mer för varje vecka. Idag hoppade jag 30 hopp innan jag behövde ta en paus på nån sekund och det kunde jag verkligen inte för sex veckor sedan. Burpees är också en sån övning där jag märker att jag fixar fler! Så himla roligt och härligt. Jag gick 20 min på bandet efteråt tillsammans med Anna, man får ta vara på de tillfällen vi hinner ses :) sen gick jag även en 20 minuters promenad runt Skälby, solen skiner ju idag och då ville jag passa på och vara ute en stund. Nu är jag riktigt hungrig så jag ska fixa till lunchen och försöka äta den sakta, heheh :) 

Inga kommentarer: