torsdag 7 maj 2015

låg energinivå.

Hejsan! Igår hade jag hur mycket energi som helst och det blev inte så mycket över till idag känns det som... Jag laddade för mitt träningspass och det gick väl egentligen bra men ändå inte. Det gick inte så bra som jag  ville att det skulle gå! Jag skulle börja med att köra (körde uppvärmningsset först) bänkpress på 32,5kg och skulle göra 10 reps. Jag klarade åtta, jag hade mer men jag var själv på gymmet just då och är lite feg när jag kör bänk själv då jag gärna inte vill fastna med vikten där nere.. Och sen kom jag inte riktigt in i något bra flow, jaja - det är bara att blicka framåt, jag tog mig igenom två asjobbiga cirklar och svetten bara rann så jag latade mig inte direkt! Sen fick jag dipp fast jag åt mina riskakor och så gjorde jag inte så värst mycket innan jobbet. Fixade mat och rullade nya citronbollar bara för att pigga upp, så nu njuter jag av två stycken tillsammans med en kopp  te :)

Det gick bra och jobba mina fyra timmar idag också. Jag är supertrött nu så det blir en tidig kväll och så laddar jag för mitt intervallpass imorgonbitti :) och så ska jag testa ett nytt recept imorgon också, det ska bli spännande! hej svejs!

Laddar för axelpressar, idag körde jag på det lugna City-gymmet, skönt :) 

Inga kommentarer: