tisdag 5 maj 2015

the wolf.


Det senaste albumet som Mumford and sons släppte lyssnade jag väldigt mycket på. Jag tycker det är behaglig musik att bara ha på när man går hemma och myser. Nu har de släppt ett nytt album och det går på repeat här hemma, den senaste veckan har jag bara lyssnat på annat under mina promenader eller löppass. Den här låten gillar jag väldigt mycket :) och på tal om musik så har jag äntligen fixat biljetter till Tomas Ledin i sommar, det ska bli så kul! Jag längtar :) 

den här dagen har jag mest varit på jobbet, 6,30-17 och så har jag varit konstant hungrig hela dagen. efter jobbet så svängde jag förbi Proteinbutiken, ville ha nytt pulver då mitt snart tar slut, jag har lite reserver på lager. jag ville testa Tyngres kladdkakeprotein, men det var slut.. Jag fick ett provsmak från ett annat märke med choklad/kokos, jag gillar den smaken från Feminals väldigt mycket men den här var för söt. jag ville slippa skicka efter den här gången men kanske får göra det ändå.. det är inte kris än så avvaktar till nästa vecka, det får väl hem snart igen :) nehe, det har varit en lång dag så ska nog krypa ner i sängen alldeles strax, vill bara sova så jag kan få gå upp och äta min gröt och åka bort till gymmet och träna mitt benpass. taggad eller vad? :) 

Inga kommentarer: