torsdag 11 juni 2015

nu är det helg för mig.

Godkväll! efter en riktig kaos-dag på jobbet så var det skönt att komma hem och äta äggröra och landa i soffan och veta att man är ledig i fyra dagar :) jag hade tänkt gå en morgonpromenad idag men vaknade flera gånger inatt av att min ena vad krampade, väldigt obehagligt men kände inget imorse men kände att jag ska ändå stå upp i tio timmar på jobbet så kan hoppa promenaden. jag cyklade och hämtade mitt paket från Gymgrossisten istället, extra kul att jag fått mail idag med en rabattkod, alltid beställer jag och sen får jag en rabattkod, hahahhaa. sån otur!

Igår morse tränade jag mitt benpass som gick väldigt bra. rätt tufft pass, först frontböj. sen en cirkel med hopprep, burpees, utfallsgång och knäböj med axelpress. sen skulle jag köra ett par övningar på tid. och jag blir lite taggad på sånt när jag tävlar mot mig själv, så körde på i ett bra tempo. jag skulle köra 50 air squats, 40 mountain climbers, 30 utfallshopp, 20 box jump och 10 kcal rodd. det gick sjukt bra fram till rodden och det var inte själva rodden som sänkte tiden utan att roddmaskinen först inte gick igång och sen var den inte inställd så man såg kcal-förbrukningen, så det var lite drygt. imorgon väntar ett överkroppspass , jag är riktigt taggad redan nu :)

Jag hittade mitt orange Röhnisch-linne, jag är egentligen inte tillräckligt brun än för det, men hade det i alla fall :)

fokus på frontböj! :) 

Inga kommentarer: