lördag 13 juni 2015

underbar fredag med middag på Kallskänken

Hej! Så härligt att sommaren äntligen har hittat hit och att jag har ledig helg på det. gårdagen var en superbra dag rakt igenom, jag startade starkt med ett träningspass. överkropp med med pullups och ryggövningar, kul och svettigt som vanligt. jag gjorde lite film då jag var själv nere i buren. sen cyklade jag hem och vidare in till stan för att få ansiktbehandling, så himla skönt. efter det så åt jag lunch tillsammans med Marcus på Stars and stripes, en burgare satt fint. så gjorde jag några ärenden när jag ändå var på stan, body shop har rea så fyndade body butter, haha :)

När jag kom hem så hann jag sitta en stund på balkongen samt slänga ihop en ny kaka. den blev inte superbra men jag har provsmakat och den är godkänd. vid sju så mötte jag upp Suss och så gick vi och käkade på Kallskänken , jag missade ta bild men åt "fransk kebab" som var anka med massa goa grejer till och så beställde jag in sallad som tillbehör, jag älskar när man kan göra så, en sjukt god fetaost och vattenmelonsallad med mynta. jag kan rekommendera er att gå och äta där nästa gång, Suss åt lite smårätter som såg jättegoda ut också. en flaska rosé slank ner rätt fort. när vi ätit och druckit en drink till efterrätt så gick vi till Krögers för att kolla läget och dricka nån cider. vi blev kvar där hela kvällen för vi hade så trevligt och det var länge sen vi hittade på något bara vi. så det var en mycket lyckad kväll! :) sen att det blev mer alkohol och mindre sömn än vad som är normalt för mig är sånt man får unna sig ibland, jag är duktig med att hålla mig borta från alkoholen och sova mina åtta timmar alla andra dagar typ och igår var det verkligen värt det :)

idag har jag solat ett par timmar på Jutnabben, samt tagit årets första dopp. det var svinkallt och jag höll på att förfrysa fötterna så det blev typ ner och upp. jag somnade väl till en stund men det var så tråkigt och så låg det ett par barnfamiljer på halva stranden som skrek och härjade som jag inte orkade lyssna på, så två timmar orkade jag med och sen cyklade jag hem och åt glass :) haha. ikväll ska jag till Nybro och äta grillat , härliga tider!

Här övar jag på mina pullups, igår med gummiband. det går bättre och bättre för varje vecka, kul! 

Jag hittade en ny topp på Kappahl av alla ställen. men skulle kika efter en bikinitrosa där så hittade denna för endast 199kr. 

Jag och min fina vän Suss :) 

Inga kommentarer: