söndag 14 juni 2015

ÄNTLIGEN! min första pullups



JAAAAA!! Äntligen så klarade jag det, jag drog upp mig själv. Jag har gjort en av mina första pullups, jag har kämpat med det här väldigt länge.  Men det är först nu när jag fått hjälp av Sara som jag har sett ett ljus i tunneln. Det är så häftigt att jag klarar av det nu, att dra upp mig själv. Jag har inte vägt mig på flera veckor för jag blir bara deppig då, hahaha, jag känner mig mindre, magen är inte så uppblåst/svullen men jag vet inte om vågen visar så mycket mindre. Men jag vet att jag jobbat upp styrka och inte bara gått ner i vikt så det är mindre vikt som jag ska dra upp. Jag är så glad, så bra start på den här gråa söndagen. Jag började ju med mina backintervaller, svinjobbigt! Men det var mulet, inte så värst varmt så det gick bra, sen hade jag en cirkel med magövningar efteråt och sen när jag var klar med dom och egentligen var helt slut så gick jag förbi utegymmet och tänkte att det är nog dags nu, jag ska prova! Och det gjorde det :) heja heja! Nu är det bara 100 kg i marklyft och sen får jag sätta upp nya mål! :) film finns på min insta, jag vet inte riktigt hur man laddar upp det här..

Tagga löpintervaller i backen. När jag kommit hem och ätit frukost så drog jag igång en storstädning, lika bra att passa på när det är mulet ute för annars kommer det aldrig hända! Så nu är det äntligen lite ordning här hemma nån dag, känner mig nöjd med dagens insats än så länge. Jag har också hunnit åka och handla och äta lunch, nu ska jag vila lite. Jag var inte så pigg imorse när klockan ringde vid 7. hahahah, men om man ska springa får man göra det tidig morgon eller sen kväll, jag tycker det är skönare att ha det gjort :) 

Inga kommentarer: