onsdag 24 juni 2015

slut på vilan!



Jaaa, halsen är bra igen men imorse när jag var trött och inte ett dugg sugen på att åka och träna så kändes det efter väldigt ordentligt så det inte låg något som helst ont i halsen så jag kunde stanna hemma. Det är sjukt vad lat man blir när man vilar ett par dagar och den här allergin gör mig så trött så jag är ju aldrig pigg och taggad på morgonen längre. Det är lite drygt.. Jag gillar ju att träna på morgonen, men när jag väl kommer iväg är det inte några problem och jag får en väldans massa energi. Så var det också idag, jag hade läst dagens träningsprogram och tänkte: inte så jobbigt pass, bra att starta med efter fem dagars vila. HAHAHAHAHA. jag var som vanligt genomsvettigt och det var mycket jobbigare än vad det lät.. Men det gick bra! :) och det var ju skönt att träna. Hur kunde jag glömma bort det? På bilden är mitt senaste inköp, ett Adidas-linne, det var inte på rean men kostade bara 149kr och det tyckte jag var billigt. jag är inte helt nöjd med texten där nere men jag älskar den här gråa färgen så det fick följa med hem ändå. 

Det blir jobb kl 13 och imorgon väntar en heldag på jobbet. nu har en del gått på semester och jag har bara fyra veckor kvar till min - det går fort! säger vi ... :) 

Inga kommentarer: