torsdag 4 juni 2015

livs levande


Tomas Ledins senaste låt är riktig bra! Och snart är det dags att se honom live i Slottsruinen, längtar! 

Den här dagen skulle jag gärna vilja dra täcket över huvudet och typ sova bort.. Svintrött, borde väl egentligen vilat från träningen men det är svårt att känna av rätt när man har allergi. Idag känns den mer, och jag brukar piggna till när jag väl kommer bort till gymmet. Men idag gjorde jag inte det, så det blev ett rätt dåligt pass.. Så ja, imorgon får jag verkligen känna efter om jag ska orka ta mig ut på backintervaller eller om jag gör dom på söndag - men det hade varit skönt med två vilodagar i helgen. Jag har iaf varit ute en stund i solen och gjort en ny omgång med citronbollar för att pigga upp mig lite :) japp, vila en stund i soffan för att sen tagga till för jobb.

Inga kommentarer: