onsdag 15 juli 2015

tröttast i stan.

Alltså. så himla trött! jag vet inte vad min kropp håller på med, men igår efter jobbet så kom jag hem o kände mig trött i kroppen men det var inte jättekonstigt då jag jobbat hela dagen.. jag äter lite, kollar blocket och sen ska jag läsa i min bok. jag somnar och vaknar med ett ryck, försökte läsa lite till, det går inte. försöker leka lite på datorn, det går inte heller. jag är helt sjukt trött, så jag går och lägger mig kl sju... eller först skulle jag läsa lite för boken är så spännande nu, men det spelade ingen roll för mina ögonen hade ingen som helst lust att vara öppna. så jag sov 12 timmar inatt, och är fortfarande jättetrött.. jag hade lite planer sen innan att ta den här veckan som vilovecka och inte träna något för att jag kört på rätt hårt hela våren. det känns väldigt aktuellt nu, i alla fall ett par dagar! dock så känner jag att min bröstrygg skulle behöva stretchas ut.

som tur är har jag bara mitt korta pass idag, känns skönt. solen sken imorse så hade tänkt att cykla bort och sola men nu blev det mulet igen.. haha. kanske ska baka något?! :)
en bild på mig och mamma från ilördags då vi firade :) 

Inga kommentarer: