torsdag 16 juli 2015

det hänger en ängel ensam i skogen

Senaste lästa boken: 
Det hänger en ängel ensam i skogen av Samuel Björk. Ännu en norsk författare som levererar och som jag ser framemot att läsa mer utav. Riktigt bra bok, en riktig bladvändare, spännande in i det sista. Väldigt hög klass, den rekommenderar jag verkligen. Nu håller jag på med Denise Rudbergs Inte riktigt enligt plan, en bladvändare men på ett helt annat sätt, den håller men efter den här sjukt bra boken så känns den lite fööör lättläst. 

Idag bjöds det på fint väder, så jag har solat i två timmar. Nu har jag ätit lunch och i eftermiddag väntar ännu ett kortispass på jobbet. Min hals bråkar igen, kände att det var något på gång i kroppen igår så får väl äta halstabletter och försöka bli riktigt bra till på måndag för jag har ingen lust att vara dålig på min semester. Vi får se hur mycket energi jag har kvar efter jobbet, kanske blir en sväng in till Larmtorget, men min favoritsyssla innebär inte att hänga på ett torg med jättemycket folk så vi får nog se. :) 


Inga kommentarer: