lördag 18 juli 2015

hej semester!

TJENA! vet ni? det är semestertider nu, semestermode ON. så jäkla gutt. tre veckors semester, jag har bara nästa helg inplanerad och det känns så skönt att varva ner lite och bara ta dagen som den kommer, jag har åkt på nån förkylning(hela jobbet är förkylda så det är inte superkonstigt) men hoppas att den ska släppa. halsontet har börjat ge med sig, känner inte av nånting och snuffset känns också lite bättre, men man ska inte säga hej förrän man kommit över bäcken. jag har tänkt att träna en hel del på semester eftersom jag mår bra utav det och jag har precis all tid i världen för att få  träningen gjord, det underlättar också att jag är retligt morgonpigg. hoppas att jag känner mig "frisk" imorgon så jag kan springa lite :) så mycket firning blir det inte idag, men jag är lika glad för det.


Inga kommentarer: