måndag 20 juli 2015

en enda natt


Seriöst, jag avverkar den ena svinbra boken efter den andra. Just nu håller jag på med En enda natt av Simona Ahrnstedt och jag kan bokstavligt inte sluta läsa. Den är spännande trots att det inte är en kriminalroman med ett enda mord inblandat. Jag vill bara fortsätta och fortsätta, perfekt att vara lite krasslig på sin första semesterdag så jag kan vila mig i form, jag vet inte hur många sidor jag plöjt idag. SÅ BRA! Fast jag har gått en morgonpromenad tillsammans med Anna, sen städade jag ur mitt kylskåp, jag har fixat lunch och så har jag cyklat en sväng också. Jag hoppas verkligen att mitt halsonda ska lägga sig till imorgon, jag sa  till Anna imorse: men det känns lite bättre idag! Hon bara: du skojar va? du låter jättedålig, ska du ens gå? Hahahahaah. men morgonpromenad piggade upp lite och det var syftet med den också :) jag tar till vara på solglimtarna som bjuds på balkongen just nu, samtidigt som jag läser i boken. den lär ta slut ikväll ;) hej hopp ! 

visst ja, jag har läst ut Denise Rudbergs Inte riktigt enligt plan - den var också bra men inte såhär bra. men en lättsam och lättläst bok :) 

Inga kommentarer: