torsdag 23 juli 2015

återträff med en gammal vän

Idag lovade dom fint väder, men det har varit lite sisådär på den fronten, jag cyklade bort till badplatsen i drygt en timme, jag höll på att frysa ihjäl så jag gav upp och åkte hem igen. Sen var jag alldeles för rastlös för att ligga still också.. Jag startade dagen med en promenad tillsammans med Anna o hennes hundar, så skönt att börja dagen med en promenad. Men jag har gått sönder mina skor, så jag har ju skavsår på hälen, dags för nya skor. Så tråkigt och dyrt.. Jag ska springa backintervaller imorgon, jag undrar vilka skor jag ska ha då.. Dagens I-landsproblem...

Nu i eftermiddag mötte jag upp min gamla vän Sanna som jag inte har sett på evigheter, beror mest på att hon bor i England. Men hon är hemma ett par veckor nu med sin lilla dotter så nu när jag gick på semester passade vi på att ses. Jag har så mycket minnen med Sanna, vi hängde ihop och gjorde allt tillsammans från mellanstadiet upp till gymnasiet, så det är så kul att ses nu när vi blivit "gamla" också.

Nu taggar jag för ett benpass, det går sådär. Jag vet att jag blivit lat efter all den här vilan, plus att jag inte har ett ordentligt upplägg, den här veckan kör jag mest det som faller mig in och som jag är sugen på eller tycker är kul. Jag har gjort en plan för nästa vecka men känner att jag orkade inte börja på den nu när jag ändå åker iväg på lördag. Fast jag är inte helt slö, jag cyklar ju runt som en dåre om dagarna, haha :) jag fyndade både jordgubbar och hallon på stan så ska äta lite bär nu innan passet och ladda ordentligt ;)

Hej säger Teila. Så glad och söt unge :) 

Inga kommentarer: