onsdag 29 juli 2015

morgonyoga.

idag startade jag dagen med yoga - såååå skönt. den här yogan på onsdagsmornarna är riktigt bra, jag hoppas dom har nån bra yogainstruktör i Umeå också. trots att jag inte kan gå på yogan varje vecka så tycker jag ändå att jag gör framsteg i många positioner och rörelser, det känns så himla härligt. egentligen skulle jag träna mitt löp- och styrkepass utomhus, men det är inget jättekul väder så jag stannade kvar på gymmet och gick i trappmaskinen i 15 min. jag hade glömt mina hörlurar så det var inget kul att bara gå med gymmusiken, om jag hade haft en sommarpratare i lurarna hade jag nog kunnat traska på ett tag till. sen lekte jag lite i buren som avslutning, jag gjorde en massa chins, det gick bra idag och jag kände mig stark! igår gick chinsen jättedåligt och jag kände mig svag. sjukt att det kan skilja så mycket på en dag bara. jag var trött i hela kroppen när jag var klar så något vettigt gjorde jag väl ändå, hehe. jag får se om jag springer det planerade passet nån annan dag den här veckan, jag har intervaller på lördag men kanske bara springer distans någon dag, det var ju ett bra  tag sedan. det känns bra att kroppen är frisk från förkylningen och orkar med allt jag vill göra, allergin blir bara bättre och bättre, jag är pigg på mornarna nu.

ikväll väntar Ledins spelning i slottsruinen, jag är så taggad! Det ska bli så himla roligt :)

jag cyklade en kvällsrunda igårkväll, jag har beställt nya löparskor och drar mig för att gå i dom gamla så dom har gått sönder och jag får skavsår på hälen om jag tvingar mig själv att gå i dom. så hoppas att de nya dyker upp inom de närmsta dagarna :) 

en liten selfie på gymmet, haha ser kanske inte så stark ut men jag kände mig stark! Alltid något ;) 

Inga kommentarer: