måndag 6 juli 2015

100 kg i marklyft - PB!


YEEEEEEEES!! Idag satt den där , 100 kg i marklyft. det var mitt andra specifika mål som jag satte tillsammans med Sara och nu fixade jag det! SÅ GLAD. Film finns på instagram @jossme - jag vet inte hur man laddar upp det här och orkar inte greja med det nu heller. Anna var och tränade samtidigt som mig och filmade, hon bara: ska du öka och köra en tyngre? Nääää jag vill glädjas åt det här, det räcker för idag. hahaahha :) nu får man sätta upp nya mål , det känns så kul och bra att jag äntligen har klarat dom. Att man kunde fokusera på att bli bra på två saker samtidigt. Yeeeey! 

Det blev en sen lunch/tidig middag idag då jag tränade rätt sent och länge med Anna, sen var jag tvungen och handla efter gymmet men idag blev det biffar med ugnsrostad potatis o tomat, en sallad med vattenmelon och en klick hummus. Jag kunde njuta i två tuggor av maten sen brände jag mig på tomaten... Så nu har jag brännskadat halva munnen, det är mindre gutt och var inte så genomtänkt.. 

Det sken upp på eftermiddagen så jag har suttit och läst på balkongen och så har jag varit ute på en promenad med Anna. så skönt med sommar. imorgon bitti väntar ett löp- och styrkepass :) 

Inga kommentarer: