söndag 19 juli 2015

too original

Jag som kände mig pigg igårkväll och hoppades innerligt på att jag skulle orka springa lite idag. De förhoppningarna gick i kras när jag vaknade med sträv hals och lika snuffsig som igår. Jag som hittat en ny pepplåt som jag längtar att få springa till. I början av veckan så vilade jag för kroppen behövde det och det kunde vara bra, men måste jag vila för kroppen är dålig. Jag vill inte vila längre, jag vill köra tunga marklyft, springa backintervaller, köra jobbiga magcirklar som gör att magen krampar sönder, göra chins på egen hand och allt annat roligt i gymmet. Men nästa vecka! Då jäklar ;) 

men jag har inte direkt legat på latsidan. jag har tvättat, städat undan lite, varit ute i skogen och plockat blåbär, gjort klart Antons födelsedagstårta och nu ligger jag bara i soffan med min bok och funderar på varför solen har gått i moln? Hoppas på lite bättre väder i veckan, för nu är det som sagt semester. nu när det inte blev något strandväder så stannar jag nog inne tills jag ska åka på kalas i eftermiddag. ha en fin söndag! 

Inga kommentarer: