måndag 3 augusti 2015

sista sommarstrand!



Årets sista sommarstrand! det blev en sväng förbi bartömningen tillsammans med en jobbarkompis o hennes kompis. det var den sjukaste kö jag nånsin sätt, jag har aldrig behövt köa till strand innan men igår trängde vi oss ändå förbi halva kön när vi kom och så fick vi stå där en timme säkert.. Men när vi väl fått band och slog oss ner på baksídan så bjöds det på riktigt fin solnedgång. Inga filter här inte ;) så vi drack vårt vin och kom in lagom till Rydell & Quick skulle börja spela, vilket ös och shit vad folk det var igår. jag hade inte direkt räknat med något annat heller , men man glömmer alltid vilket kaos det är på sista strand. det var många ansikten man kände igen, några som man inte har sett på flera år. bra stämning och bra fest. jag tappade bort Evelina o hennes kompis och jag glor aldrig på min telefon när jag väl börjat festa, jag har inte riktigt tid till det. då har dom fått tag på skjuts hem och kände sig nöjda vid halv ett, det var ju inte jag och dom fick ändå inte tag på mig så dom åkte hem, haha. men jag hittade Robin till slut så hängde jag med honom resten av kvällen och sen fick jag sova hos dom i hotellrummet, så det löste sig bra. Så vi har hängt i Borgholm halva dagen, jag var inte dålig och det var sol o fint väder så det gjorde inte jättemycket att chilla utanför Strand, för att vänta tills nån var körklar. men nu när jag väl kommit hem och vilat lite så börjar bakfyllan komma ikapp. så det blir en väldigt lugn kväll idag, men jag är ju inte lika dålig som jag var ilördags. alltid något - nu känns helgen och vinflaska rätt långt bort, det är skönt :) 

Inga kommentarer: