söndag 23 augusti 2015

på plats i Umeå

Nu är jag ensam på plats.. i Umeå. 

Vi började bilresan upp på fredag morgon, kl 4:30, och den gick så bra. Det var inget som krabbade och tiden gick väldigt fort trots att vi bilade i drygt 15 timmar. Vi kom fram till mitt nya boende, en liten mysig stuga och den är så fin. Den var större än vad vi trott och vi fick plats med alla mina saker utan problem, det var skönt :) Vi packade in allt på fredagkvällen och fixade iordning det mesta.

På lördagen åkte vi och köpte en soffa jag hittat på blocket, den var superfin! :) och den passade mycket bättre än vad vi trott i lägenheten. Storhandling på Maxi och sen gick vi in till stan och åt lunch och kollade läget. Det är så fint här uppe , Umeå verkar vara en mycket trevlig stad vad vi har sett än så länge :)

Igårkväll så gick vi ut och åt middag, sista middagen tillsammans med mina föräldrar på jättelänge!! Såååå tråkigt. Men det känns bra det här , boendet är bra och staden verkar bra och nu hoppas jag att studierna ska vara bra och roliga också! :) Jag ska kolla in crossfit-boxen i veckan!

Nehe, nu ska jag ta cykeln och utforska Umeå lite :) jag återkommer med lite bilder på lägenheten. hej så länge!
Vi gjorde mycket snapchat under resan upp :) 

Så fint med älven precis intill city

Jättefin strandpromenad och Umeå bjuder på riktigt najs sommarväder! 
Fina mami å papi

Ume älv i kvällssolen

Väldigt fin domkyrka. 

Inga kommentarer: