onsdag 26 augusti 2015

den gränslöse.


Senaste utlästa boken: Den gränslöse av Adler-Olsen.
De första böckerna om Carl och Assad var riktigt bra och skarpa, men de två senaste har inte hållit lika hög klass. Men den här var helt okej, lite långdragen kanske och så hände allt på slutet, pang på bara. Jag fick aldrig in känslan av att jag ska bara läsa ett kapitel till trots ögonen står i kors, utan jag kunde lugnt lägga ner boken och sova. Om det är en bra och spännande bok så lägger man inte ner boken förrän den är slut :) 

Jag är riktigt trött idag, jag gick en morgonpromenad innan frukost och lyssnade på Lofsan och Jennys träningspodd. Jag är inget jättefan av poddar, tycker det pratas för mycket strunt men den här var helt okej, den var mer genomtänkt. Jag gillar sommarpratarna också, där är alla program genomtänkta. Så nu har jag bara ätit frukost, gjort mig i ordning, läst boken och ska snart äta lunch och sen ta mig en tur på cykeln tänkte jag. Det är mulet idag så känner inte det där behovet att jag måste vara ute för att det är sol, så kan gott sitta inne en sväng.. Jag längtar till ikväll :) 

Inga kommentarer: