måndag 31 augusti 2015

första dagen!!


Hej! Skolstart - första dagen på universitetet! Jag har nog inte riktigt fattat det än, att jag ska plugga - i tre år.. Men det känns jättebra, vi hade en kort genomgång om allmänna saker och sen kom kåren (tror jag) så då fick vi gå på nån bingo-runda i olika lag. Jag trodde vi skulle få en rundvandring vid universitetet, för det är stort! Men vi skulle springa runt och leta själva, jag kände inte riktigt att jag lärde mig speciellt mycket på det, men det kommer väl :) sen var det slut för dagen och jag är helt slut i hela kroppen, haha. Så jag hoppas att jag kommer sova gott inatt för ska vara tillbaka på föreläsning kl 8:30 imorgon. Det känns rätt skönt med en vilodag idag, inte ens en liten morgonpromenad har jag gjort.. Ja, men det kommer nog bli bra det här. Vi får se hur mycket av insparken jag är med på , jag tänkte nog hänga med imorgon men inte dricka något. Och sen på onsdag och torsdag är det baskursens två sista dagar, sen får man börja gå på de vanliga passen - spännande!! :) 

Japp, jag var den enda som inte bar långbyxor. Men alltså, det är fortfarande sommarväder, typ 20 plus här uppe - varför ska jag gå runt och svettas i jeans när jag ska använda det till maj nästa år. Nääää jag köper det inte :) 


Inga kommentarer: