fredag 7 augusti 2015

slå mig hårt i ansiktet



Godmorgon! Inatt var första natten den här veckan som jag har sovit riktigt bra, och med det så vaknar jag och är helt slut... Tanken var att åka iväg och träna nu på morgonen men jag har ingen som helst lust eller energi till det så jag kanske åker iväg i eftermiddag istället, det är inte hela världen om jag inte tränar varje dag. Som igår blev det heller ingen träning, jag räknar inte morgonpromenaden tillsammans med Johan som träning, det är bara skönt att röra på sig och en go start på dagen. Sen blev det strandhäng med Suss och Agnes, inte så mycket bad för  Agnes var inte så intresserad av det, lite plask vid strandkanten räckte :) sen var det hem och duscha och åka till Nybban, jag bjöd in mig själv på middag hos mina föräldrar. Mamma hade jour men ingen hade ringt vid tre och då brukar hon inte behöva jobba, men så blev det kris så hon fick åka  till jobbet precis innan jag kom, så tråkigt! Men jag fick hänga med min far och det gick lika bra det, men han ville ju inte åka och träna på Friskis - vilket jag o mamma skulle gjort. så det blev ingen träning igår heller, men ibland behöver kroppen vila och världen går inte under.. jag måste lära mig det :) 

idag ska jag till slottet med farmor, sen kanske det blir lite träning eller bad eller både och. och senare ikväll ska jag ut och käka med Anna. Så roligt att vi äntligen fick till en kväll, evigheter sen vi sågs utanför gymmet, haha :) jag hoppas att jag kan dra med henne och kolla lite på Thomas Stenström som spelar på stadsfest ikväll :) 


Inga kommentarer: