söndag 9 augusti 2015

helgens träning



Gårdagens träning blev ett överkroppspass på ett riktigt lökigt City-gym. jag tänkte att det var nog rätt lugnt där vid halv två-tiden och på den biten hade jag rätt, men att det skulle vara jättevarmt räknade jag inte med. men lite svett har ingen dött av, men det var liksom inte ens kul, haha :) jag hade två riktigt jobbiga cirklar att avsluta med men det gick bra. när jag suttit utanför gymmet och druckit min protte-shake o ätit en riskaka så gick jag bort och köpte med mig sushi hem. så gott och så värd jag var det :) riktigt lördagsmys efter lördagsfys! kvällen blev lugn, när jag såg bilder på hur mycket folk det varit på Stortorget för att se Måns så fick jag rysningar och trivdes sjukt bra hemma i soffan. jag åt min goda paj och kollade OITNB och gick och la mig. jag vaknade dock kl 3 och var hungrig!! så sjukt, men lyckades somna om för jag vägrade att gå upp o äta.. 

Så med ingen bakfylla på en söndag så startade jag dagen med backintervaller. 15 intervaller stod på schemat och lika många blev gjorda. benen var tunga idag men det gick bra, sen lite mage som avslutning. Nu har jag spenderat dagen i Nybban hos mina föräldrar tillsammans med min bror o hans tjej, mysig söndag. det blir nog en liten cykeltur när det börjar svalna, eller en promenad, vi får se :) 

jag är ledig imorgon och sen jobbar jag min sista vecka för det här året! 


Inga kommentarer: