tisdag 11 augusti 2015

forever young.


såhär gör jag ofta.. jag börjar lyssna och gilla en artist efter den har varit i Kalmar och spelat. jag är lite ledsen för att det spöregnade när Thomas Stenström spelade ifredags, för det hade varit himla kul att se honom. ibland lär man sig aldrig :) 

Men.. första jobbdagen efter semestern. det gick bra, det var rätt skoj att tjata lite :) och det känns lite bättre då jag vet att det bara är jobb den här veckan, sen ska det packas i förbannelse och sen blir det flytt! nästa helg kommer bli rolig och jobbig på en och samma gång! men det var jobbigare att jobba än vad jag kom ihåg, så något löp och styrkepass blev det inte.. det var lite för varmt för det också (dåligt bortförklarning, jaja) men jag ska gå på morgonyogan och träna ben imorgon bitti så jag får nog tillräckligt med träning ändå :) 

Inga kommentarer: