tisdag 1 september 2015

lagkväll !

Hej! Tittar bara in och säger hej :) det har varit fullt upp idag, först lite information på förmiddagen, för att sen åka hem och äta lunch och hitta ett apotek (mina allergitabletter tog slut förra veckan och jag tänkte att jag behöver nog inte äta mer, men jag kom på att det är därför jag varit så trött och seg så det är bara att äta typ en månad till) för att sen cykla tillbaka till universitetet för en föreläsning :) det är mycket att ta in, men det är intressant men samtidigt lite jobbigt att sitta och lyssna så långa stunder. det är jag inte van vid. men det är bara att vänja sig!

Sen cyklade jag hem för att äta middag och sen skulle vi ha lagkväll med dom som jag blev uppdelad med igår. jag har varit skeptisk till insparken, men än så länge är det ingen hets på att dricka, visst hör det till lite och hälften skulle vidare ut nu ikväll. Men jag nöjde mig att vara med, vi skulle måla lag-tröjor och lära känna varandra lite. Så det var faktiskt kul och trevligt! :) imorgon kan jag inte vara med eftersom vi har träning på kvällen, men resterande tillfällen kan jag vara med på, vi ska ha en finsittning nästa lördag på en bra restaurang och det känns superkul! :) nu ska jag försöka sova lite, en annan är ju inte 20 längre och kan härja hela natten , haha!

Jag och mina lagkamrater. Märta, Una, Anton, Lollo och Ulrika :) 
Vi är lag gul så jag målade leopardfläckar på min tröja, kanske lite för seriöst och fint men jag blev nöjd ;) 

Inga kommentarer: