tisdag 15 september 2015

tillbaka-blick

Jamen, förkylningen går åt rätt håll, ut från kroppen med andra ord. Det är lite känningar kvar i halsen men jag hoppas in i det längsta att jag ska vara helt bra imorgon så jag kan köra lite mer träning än bara promenader, vilket jag inte har räknat som träning på flera år.. Det är bara för att jag mår bra av att vara ute i naturen och det känns extra bra när jag fortfarande har så nära  till vattnet, balsam för själen! :)

Idag hade vi vår första labb i skolan. Tillbaka-blick till högstadiets kemisal! Alla kände ungefär samma sak, ingen har labbat så mycket sen årskurs 9, så vi var alla på samma nivå. Det kändes helt ok, vi fick oss en hel del skratt :) imorgon har vi seminarium och det hoppas jag ska ge en hel del. jag har försökt plugga lite till i eftermiddag, man måste ta lite varje dag för att hetsplugga är inte min grej! jag vill vara väl förberedd.

Jag kollade igenom min telefon förut och hittade de här bilderna och vill verkligen göra om den här kvällen! Det var en perfekt kväll och vi hade så himla roligt, ja alla utom Robin som skulle sova kl 22 :) haha! Jag hoppas verkligen att jag kommer hem nån gång innan jul så jag kan hänga lite med Tove! 

Inga kommentarer: