onsdag 16 september 2015

ny väska!

Igår kändes halsen helt okej, vilket den gör just för stunden men imorse var den under all kritik.. Jag blir så trött, jag har ju vilat sönder mig nu! Men jag fick avboka kvällens pass, det tar emot så otroligt mycket för jag har sett framemot det en hel vecka eftersom förra veckans pass var så hiskeligt kul och bra. Men jag tjänar inget i längden på att åka iväg och träna en dag för tidigt, så nu satsar jag på fredagsfysen istället :) men som sagt, nu känns det bättre men efter jag cyklat till och från skolan idag så var jag riktigt snuffsig och slemmig i halsen.. men snart helg, då ska min förkylning traskat hem igen :)

idag hade vi seminarium, det var väldigt bra och givande. det blev en kort dag. jag har kollat lite på de sakerna jag inte förstod men blir inte så mycket klokare.. jag ska plugga på lite gamla tentor i helgen tänkte jag :) men efter skolan så åkte jag in till stan och köpte mig en skolväska, jag har dragit runt på en ful tygkasse i tre veckor nu och jag är så trött på den. Jag hittade en butik som heter Väskan och den kan man väl jämföra med Närstads i Kalmar, jag gillade den butiken och jag hittade en lite större skinnimitation som var jättefin! Så jag är väldigt nöjd faktiskt! :)


Min nya väska, 499.- på Väskan, Umeå

Inga kommentarer: