söndag 20 september 2015

söndagens pass!

Hej! Inatt kunde jag äntligen sova bra och jag sov nästan hela natten, men kände mig ändå inte utsövd imorse, jag vet inte riktigt vad det beror på att jag inte kan sova så bra som jag brukar göra. Jag brukar aldrig ha problem att sova borta.. Jag hoppas att det löser sig tids nog :)

Eftersom halsen mår bra igen så ville jag såklart träna idag också! Jag var inte supersugen på att träna själv och då har jag sån tur att igår eftermiddag slängde dom in ett squatpass idag kl 12:30 , så då bokade jag snabbt in mig på det, så löste sig det problemet! :) jag hade tänkt köra ben idag så det passade perfekt. så vid halv ett var jag på boxen, vi gjorde lite uppvärmning och rullning och sen körde vi front och over head squat i en timme ungefär. jag har testat att göra lite over head squat innan, men jag har aldrig fått in tekniken speciellt bra och har inte orkat hålla upp stången. men idag gick det jättebra och det var inte så mycket klagomål på tekniken heller. så det var skoj :) vi gjorde tvåor på OHS ett bra tag, jag blir lite feg och vågar inte gå ner helt i djupet för att jag är rädd att tappa stången... men det är bara att öva, jag har aldrig orkat köra med 25kg på stången över huvudet innan i en knäböj, så det var ju kul bara det. Sen körde vi fem set med front squat , det har jag ju kört en hel del så det har jag väl blivit hyfsat bra på och kan väl öka lite hela tiden. vi skulle köra fyra reps så den tyngsta fyran blev på 44,5kg! KUL :) sen var mina ben rätt möra, några skulle köra en metcon men jag o ett par till drog hem, jag var hungrig och mina ben var trötta och jag ska köra pass imorgon också :)  och när jag cyklat mina 5 km hem så kände jag att det var ett rätt bra beslut :)

Jag har varit en sväng inne i stan och nu har jag lagat köttfärsröra. ganska mätt men ska ge mig ut på en promenad snart, solen skiner så man får passa på och vara ute lite då :) jag ska försöka öppna mina böcker och i alla fall läsa igenom mina anteckningar ikväll, jag pluggade lite imorse. men det är en ny dag imorgon :)


Nån filmade oss igår på Boxen när vi var på vårt sista varv. Vi kämpade på med våra wall balls :) 

Inga kommentarer: