onsdag 23 september 2015

dagens wod.



Här sitter jag med en kopp te nerkrupen i soffan efter ett svettigt träningspass plus en cykeltur med ösregn. Hemvägen kändes minst dubbelt så lång, vägen tog aldrig slut, men som tur var skulle jag bara hem, det duggade bara lite lätt när jag cyklade dit :) Dagens pass: 
4-6 reps strikta shoulderpress , körde på 27,5kg på de två sista seten.
Metcon 18 min:
Minut 1: 200 m rodd
Minut 2: 2-4 turkish get up 
Minut 3: 5-7 TTB/high knees
Så totalt 6 varv, jag hade fått för mig att vi bara skulle köra fem varv så det var inte med glädje man satte sig på roddmaskinen sista varvet, men det var bara att krama ur det där sista. Kul och jobbigt som vanligt! :) Jag gillar verkligen den här träningen, jag är inte speciellt vältränad men har ändå kört en hel del styrka och lite mer flås nu på slutet och det är nog tur för annars hade jag dött och aldrig gått tillbaka! hahaha :)
Här är min middag. Jag har varit rätt dålig på att äta fisk den senaste tiden, jag försöker att käka det minst en gång i veckan. Så igår tog jag upp torsk och jag var inte ett dugg sugen på det och när jag slängde in den i ugnen (med gott täcke av ströbröd, olivolja, vitlök o citronpeppar) så var jag inte alls hungrig och såg inte framemot maten. Men så smakade det så himla bra!! Så jag åt upp allt och njöt av det. De senaste gångerna jag ätit både torsk och lax så har det inte varit gott och jag har tvingat i mig det, så det var så najs att äta fisk idag!! :) 




Inga kommentarer: