söndag 27 september 2015

sun-day!

Det blev inget vin igår men en väldigt trevlig kväll med god mat. Fast det var inte så lätt att gå ut och äta lite spontant här en lördagkväll, det var rätt fullt överallt men vi fick tag på ett bord på The Bishops Arms och vi åt båda burgare som var klart godkända :) vi bestämde utan vin och benpass på Boxen idag istället. jag var helt klart med på den dealen!

Jag drog på mig min gamla röda blus, stor favorit :)

Vi tränade som sagt ben, jag har lite träningsvärk från mina utfall igår. Det var rätt länge sen jag körde det men idag körde jag först rätt många set med frontböj, gjorde en ny tvåa på 50kg men med bra teknik, det kändes bra! :) sen blev det mest lek och några set i benpressen, lite mage. imorgon ska köra pass och det var tydligen ben då också, haha! men det är bra med starka ben. 

Sen cyklade vi hem och käkade o duschade och sen satte vi oss och pluggade ett par timmar. jag får ingen kläm på det här vi läser nu, riktigt drygt. men vi ska gå igenom det på tisdag så jag hoppas att lite släpper då! 

Nu har jag varit ute på en kort kvällspromenad bara för att få lite luft samtidigt som det fortfarande var ljust. nu är jag helt slut så ska hänga i soffan och sen blir det nog en tidig kväll :) 

Inga kommentarer: