onsdag 30 september 2015

lagom

Hejsan! Igår hade jag vilodag, jag vet inte om kroppen var supernöjd med det men idag var det dags för ett pass igen. Såå roligt och såklart jobbigt:

Jag jobbade mig upp till en tvåa på 90 kg. Den kändes hyfsat lätt, men det var länge sen jag körde riktigt tunga mark så jag får vara nöjd ändå. Sist jag drog 90kg så fick jag knappt upp den. Sen dagens metcon var riktigt jobbig, jag trodde faktiskt inte att jag skulle fixa hela under 20 min, men det gjorde jag! Jag hade hela 1min och 13 sek till godo, haha :) jag körde skalat med jumping pullups och hade en lättare boll men svettigt och det är den här utmaningen jag behöver, det är så jobbigt just där och då men efteråt känns det så bra!! Min kropp är helt slut :) längtar redan till morgondagens pass, men först blir det en heldag i skolan.. 

Här kommer ett till guldkorn från Darin - Lagom. älskarn!! 

Inga kommentarer: