fredag 4 september 2015

fullt ös!


God kväll! Tant-Josse här , jag har precis kommit hem från festen. Hahahaha. Men när man tränade till kl 22 igårkväll och inte kunde somna på fem sek och går upp kl 7 för att gå på föreläsning i tre timmar (om kemi, som var mycket knepigare idag) och sen käka lite äggmacka innan jag cyklade bort till Boxen. Där övade jag på gunget i kipping pullup, det gick lite bättre idag men greppstyrkan sviker som vanligt, jag måste jobba mer med den. Jag har blivit starkare i greppet i t ex marklyft, men när du hänger i en stång så blir det jobbigare... Men skam den som ger sig ;) sen gick jag på yogan. Och den varade i 90 min idag och var precis (om inte ännu) jobbigare än förra vecka!! Vi fick öva på lite handstående igen, men först på axlarna och där är jag så svag så det gick ju inget vidare, men fick lite hjälp och det är bra att jag går så jag kan öva, för jag kommer inte bara kunna det en vacker dag. Efter yogan var jag i princip helt slut, cyklade och handlade. Jag gillar Ica-butiken mitt inne i stan rätt bra och Ica Maxi, dom andra jag har besökt har inte tillfredsställt mig och eftersom man har jobbat på ICA i sju år så vill man gärna handla där :) det finns ett Willys nästan vid Boxen som jag tänkte spana in, för dom kan vara rätt najs (i alla fall det i Nybban). 

Sen kom jag hem och duschade, käkade och gjorde mig i ordning. 15 min vila på soffan var allt jag hann med , inte tillräckligt med andra ord för att orka en helkväll. Men jag cyklade bort till temafesten som hålls i samband med insparken och jag var social en stund. Men jag är så hiskeligt trött, mina muskler vill bara slappna av och återhämta sig så när en annan tjej i klassen skulle åka hem så hängde jag med , då slapp jag vara tråkig själv. Jag hade ingen lust eller ork för nån utgång ikväll, jag tar det nästa vecka istället. Jag har inte det behovet av att behöva gå ut, jag gör det jag mår bra utav och jag vet med erfarenhet att dricka alkohol när jag är trött ger sällan bra resultat, jag blir bara ännu mer trött och det tycker jag är lite slöseri med kalorier. Hahahaha :) 

Må gott! 

Inga kommentarer: