lördag 10 oktober 2015

lördagschins!


Det var länge sen jag bjöd på lite pullups, det är väl mest för att jag inte tränar det lika mycket som innan och nu tränar jag mest passen som Boxen har på kvällarna och då har jag inte med mig telefonen. Det är bra att filma för att se hur man gör övningar, men man har inte tid med det på en timmes pass. Men idag tränade jag själv på morgonen så då passade jag på. Jag har väl inte direkt blivit svagare men inte heller starkare i chinsen, men om jag ska jobba upp antalet chins så måste jag lägga ner mer tid på det också och nu vill jag mest lära mig allt annat som jag inte kan :) 
Dagens pass: 
Pullups max: 3 st
Pullups i gummiband 4x5 
Bänkpress 6x6 - 35 kg
Metcon, på tid:
100 hopprep
40 utfallshopp
30 box jump
20 burpees
10 knee raises

Det var ett rätt jobbigt pass, men inte lägga-sig-ner-på-golvet-och-dö-efter-man-är-klar-pass, men lite lagom jobbigt en lördagmorgon :) jag hoppade återigen rakt in i boxen så nu har jag slagit upp mitt ena smalben igen, haha!! sen cyklade jag mina 5 km hem. sen har jag umgåtts med Anna, först handlade och käkade vi lite och sen har vi pluggat hela eftermiddagen. vi fattar inte hur vi ska lära oss allt det vi ska kunna till på fredag, men det är bara att kämpa på! det är inte bra för mig att plugga såhär mycket, jag glömmer att äta så när jag kom hem och skulle börja med maten var jag vrålhungrig. jag gjorde min goda kycklinggryta och när jag väl började äta så blev jag ju mätt med en gång, så nu har jag ont i magen. jag får börja ställa klockan när jag pluggar så jag inte glömmer mina mellanmål! nu sitter jag i soffan och tänker inte röra mig ur fläcken :) hej hopp! 

Inga kommentarer: