fredag 16 oktober 2015

det är ju fredag för fan


Jag övade på mina handstående och huvudstående en stund idag, man ska ju tydligen bli bra på det man tränar på?! Så då får jag väl öva lite :) 

YES! Första tentan är skriven imorse och magkänslan säger att den gick bra. Jag var klar efter drygt en timme och kollade igenom tentan två gånger till och sen gick jag därifrån. Jag räknade alla frågor som jag var säker på och jag borde bli godkänd :) Så nu hade jag typ en hel dag att göra ingenting igen, så jag åt lunch, gick en promenad i solen, vilade lite och började i en ny bok: Den andre sonen av Söderberg. 
Sen var det dags för fredagsmys, eller jag menar fredagsfys!! :) en teammetcon stod på schemat, en tuff sådan men kul. 
Dagens pass: 
100 wall balls
90 medball-situps (båda jobbar)
80 utfallssteg
70 KB sving
60 armhävningar
50 boxjumps
40 pullups 
30 jumping airsquat
20 highfive burpees (båda jobbar)
10 over n under buddy
Man delade upp repsen mellan sig i paret hur man ville, om någon var trött så jobbade den andra så man hann vila. Jag körde med Sofia och vi kämpade på bra. Det var en kul och rolig metcon, jag tycker det är skoj att arbeta i par. Efter gårdagens superjobbiga pass så kändes inte det här sååå jobbigt, men jag ska inte säga att det var nån dans på rosor..
Sen bjöds det på fika för en av grundarna av Boxen ska iväg på praktik i två månader så vi hade lite avskedsfika för honom, det är trevligt att hänga med människorna på Boxen, alla är så himla trevliga och snälla. En kaka var glutenfri så jag mumsade på :) haha 

Nån tentafest orkar jag inte med. Men det blir fest imorgon istället för Johan och Erica är här uppe och hälsar på Ericas syrra, så vi ska bowla och bli fulla. Det är jag sjukt taggad på! 


Bjuder på en fredagslåt ;) hahaha

Inga kommentarer: