måndag 2 november 2015

så som i himlen


Hej hopp! Måndag igen och den här med måndagsångest har ju aldrig varit min grej och kommer nog aldrig bli. man ska vara nöjd med livet och är man inte det så får man göra något åt det. det är bara du som kan göra det. jag tycker det är skönt med måndag, idag får jag gå till skolan igen. de här fem dagarna har varit långa, speciellt när jag blev förkyld på fredagen och inte har kunnat träna på hela helgen. men ikväll är det dags igen, tjoho :) 
lite plugg har jag fått gjort, ganska mycket idag konstigt nog. men en grej som är bra med mycket fritid är att jag lite smått har börjat teckna igen. jag har varken haft lust eller tid innan men jag tog med mina blyerts och färgpennor upp och det är kul att jag hittat lite inspiration till det faktiskt :) 


Jag har inte lyssnat så mycket på Danny, han släppte nån låt för ett tag sen som lät typ som Norlie och KKV och dom är jag så trött på - allt låter likadant.. men den här var bra! :) 

Inga kommentarer: