torsdag 19 november 2015

den andre sonen

Ny kurs: näringslära. Kul. heldag i skolan, sådär kul.
Dagens träningspass: split jerk + jättejobbig metcon
Hitta din tyngsta etta eller jobba på teknik. körde mest tvåor och teknik. gick hyfsat, kände mig inte så stark idag. Metcon skulle vi jobba i par och köra rodd och push press , helt galen time cap på 20 min skulle vi ro 2000m, 50 push press, 1500 m, 40 pushpress, 1000 m, 30 pushpress, 500m , 20 pushpress, 250m, 10 pushpress.. Vi hann och börja ro på 1000m-sträckan och då kämpade vi allt vad vi hade! Det som är bra med team-metcon är att man hinner vila lite. Nu tänker jag inte ro en meter till den här veckan! Haha :)

Senast lästa bok: den andre sonen av Söderberg. den började lite halvsegt, fortsättning på Den andalusiske vännen och man kommer ju aldrig ihåg vad som hände i första boken om man inte läser alla böcker i rad, men det händer ju aldrig. men den blev bättre på slutet. nu har jag börjat med en ny av Gillian Flynn - jag har bara läst Gone girl av henne innan och den var ju en annorlunda men bra bok. Jag har inte orkat se filmen än bara.. 

Inga kommentarer: