fredag 27 november 2015

fredagsfysen!


Fredagslåt, pepp och jullåt i ett. men sjukt muppig video, strunt i de :) 
Först lång dag i skolan, sjukt trött idag men gick fint. Kom hem och käkade mellanmål o gjorde lite skolarbete. Sen väntade faktiskt fredagsfysen på Boxen. det var länge sen jag körde det passet, men brukar vara så trött i kroppen efter veckans pass men nu kände jag mig pigg. 
Så dagens pass:
uppvärmning - 5 wall climbs 
Overhead squat 5x5 
jag körde de två sista seten på 30kg. kändes bra :) 
Team-metcon
"Angie"
100 pullups/ring row. 100 pushups. 100 situps. 100 airsquat
Den ena jobbar på woden och den andra ror, när man rott 400 m så byter man och fortsatte där kompisen slutade. Det var kul! Skönt att man slapp göra hela woden själv den här veckan, haha! Min hand har fortfarande inte riktigt läkt ihop så jag har kört med handskar hela veckan. Nu är man helt slut iaf! Så myser med lite godis framför På spåret :) sen ska jag se förra veckans Downton abbey, jag har glömt bort det i veckan men imorgon kommer nytt avsnitt så måste hinna med det. 


Nya blåmärke från den här veckan.  Men lika glad för det :) vi får se om det blir nån träning imorgon, kan bli nån slags teknikträning i så fall, kroppen är rätt trött nu iaf. hej hopp - trevlig helg! 

Inga kommentarer: