torsdag 5 november 2015

torsdagsgympa!


Hej hopp! Dagen började med tre minus och att växlarna på cykeln typ fryser fast så man får cykla upp för svingen utan att växla ner. Så trots minusgrader så var jag svettig när jag kom fram, kul. Föreläsning till kl 12, vår grupp stannade kvar och gjorde klart vårt grupparbete. Nu ska vi bara få till en bra muntlig presentation också. Sen kom jag hem och fortsatte med mitt pluggande och kom in i riktigt bra flow, det var kul på riktigt. 

Kvällens pass var fokus på gymnastik. Jag är inget bra på det så därför är det bra att jag är med på dom passen så jag övar. Det var bland annat handstående och huvudstående, huvudstående mot vägg klarar jag nu och det är ett framsteg i sig. Det är bara att öva. Vi hoppade lite double unders också, blev mest singelhopp eller inga hopp alls för mig, haha! 
Metcon:
5 wall climbs
15 fällknivar
20 mountain climbers
30 box jumps 
40 halv burpees (utan armhävning)
50 DU (eller 150 singelhopp)
2 varv. 
riktigt jobbig metcon för coren. svettigt och jobbigt :) men som vanligt så roligt! jag börjar få till mina singelhopp nu men dubbelhopp känns fortfarande rätt långt bort, haha! 

Imorgon är det skola till kl 15, sen får jag se om det blir nån träning. min kropp brukar vara rätt trött efter dom här två passen. jag har träningsvärk i trapsen efter marklyften igår! jag har ju hela helgen på mig att träna annars :)
 

Inga kommentarer: