lördag 19 december 2015

julwod på boxen.

Hej hopp! Idag skulle jag ha en riktigt effektiv pluggdag! det blev inte så, något har nog hjärnan snappat upp. Imorgon ska jag plugga tillsammans med Ulrika så jag vet att jag kommer få mer gjort då. Gårdagen var ändå hyfsat bra..

Kl 15 väntade jul-wod på Boxen. Vi firade lite jul tillsammans med ett julinspirerat träningspass i team (vi körde lite julklappskast, skorstensklättring, slädkörning bland annat ;)) och sen fikade vi och bytte julklappar. Det var väldigt roligt och trevligt, träningspasset blev väldigt tufft! Men det var också det enda jag körde idag, jag har faktiskt träningsvärk från gårdagen. De där utfallsstegen behöver läggas in oftare ;) men även axlarna är rätt ömma. Jag får se om det blir något teknikpass imorgon efter pluggandet eller inte.

Jag ska försöka göra ett sista ryck för dagen med mitt pluggande. Det känns rätt hopplöst , min braiga bok lockar mer och även målarblocket :) men snart är tentan gjord och jag får snart åka hem till min familj och mina vänner:)
Från gårdagens lekpass. Jag fick tips om dessa "pullups grips" som ska skydda händerna men som inte är lika tjocka som ett par handskar. De satt bra och vart bra :) Jag är supertaggad på nästa år och fortsätta träna och utvecklas i crossfit. Det är det roligaste jag gjort, och jobbigaste ;) 

Inga kommentarer: