söndag 20 december 2015

plugg-söndag!

Fjärde advent, snart är det jul :) snön som kom ifredags, ja den lilla mängd som la sig på marken har ju regnat bort nu.. så det är isbana igen, härlig julfeeling även i Ume!

Jag sov sjukt länge, sen har jag och Ulrika pluggat på ett café inne i stan. Det är bra att sitta utanför hemmet och plugga ibland för då får man faktiskt mycket gjort. Fem timmar satt vi där, något har ju fastnat märkte vi och det känns ändå helt okej inför tentan. Så imorgon blir det ett sista ryck , det kommer nog gå bra :)

Det blev vilodag från träningen, jag kom på att jag tränat fem dagar den här veckan och jag orkade inte cykla bort efter pluggandet. Jag var ute och slirade en sväng på gatorna nu ikväll för att få lite luft. Jag är ju ledig imorgon också så då börjar jag dagen med ett träningspass, det blir bra :)


En bild från gårdagen. Här kastar jag tomtesäckar över axeln, kul lekövning :) 
Foto taget av Mariam Shirdel. 

Inga kommentarer: