tisdag 8 mars 2016

vilodag.


Idag har vår klass varit på studiebesök på Norrmejerier och eftersom det ligger i Ersboda så tänkte jag träna lite lugnt efter besöket, men jag var helt slut imorse och valde att vila. Det var nog bra, jag har kört hårt i fyra dagar och gårdagens pass satte nog sina spår, i alla fall fysiskt, jag har blåmärken på hela bröstet... Nackdelen med att göra tunga cleans. Så när jag kom hem åt jag lite mat och vilade mig. Jag cyklade dessutom omkull med cykeln igår påväg hem från träningen så mitt knä gör lite ont. 

En kort promenad gick ändå bra och så har jag gjort lite plugg i eftermiddag. Jag tänkte sätta mig och läsa i min kurslitteratur inför ett quiz vi ska göra via nätet, men läsa kurslitteratur är dödstråkigt så jag tänkte att jag testar och gör quizet och ser hur det går, man har tre försök på sig att få godkänt. Jamen, det gick bra, jag klarade det precis, så något vettigt fick jag väl ut av den här dagen. 

Imorgon är vi lediga så jag kommer få gå hela dagen och ladda för bästa-passet kl 20 på Boxen! 

Och... på fredag kommer min mamma på besök! TJOHO - vad jag längtar till helgen nu :) 

Inga kommentarer: