tisdag 29 mars 2016

me myself & I

Jag hade lite känningar i halsen igår, men det kändes bra under träningen så trodde det var lugnt. Tji fick jag, det bröt ut inatt.. På ett sätt skönt att det bröt ut, men alltid lika tråkigt med halsont för då måste jag vila från träningen. Det kan vara bra med vila efter Open, det har varit jobbigt att vara fräsch varje fredag för att kunna köra vad som helst, sen oftast varit helt slut på lördagen för woden var så jobbig.. Den andra träningen har blivit lite lidande, men det kommer som sagt bli mer tid för det nu, jag har ju bara gjort det som en rolig grej då jag inte har några planer på att tävla. De flesta wodarna har gått förvånansvärt bra och jag har varit nöjd med min insats. Om jag inte kört på fredagarna så hade jag förmodligen inte gjort alla och jag hade med största sannolikhet inte presterat så bra som jag gjort, det har varit en kul grej att köra  tillsammans och peppa varandra! :) Mitt mål nu är att fortsätta att utvecklas och att nästa år kunna köra Rx. Det är ett helt år kvar och jag har mycket att jobba på men jag tror det kommer att gå bra! Nu ska jag bara bli frisk från det här så kommer det nog bli en maxningsvecka inom snar framtid! Det är jag väldigt taggad på :) 

Jag har trots allt varit ledig idag, så en cykeltur till Maxi och en hel del plugg har jag faktiskt fått gjort. Jag har rastat mig med en promenad nu innan jag åt middag och så får jag kolla på Gympaläraren kl 20. imorgon ska jag till Uni igen och fortsätta jobba på mitt och Märtas grupparbete. 

Jag kan bjuda på en rätt go låt iaf :) 

Inga kommentarer: