onsdag 20 april 2016

bara få va mig själv


Idag vaknade jag och var supertrött, jag somnar om i nästan två timmar och sov till kvart i nio. Möjligt ännu tröttare när jag kliver upp.. Jag äter frukost och taggar igång plugg, går hyfsat bra. Jag ska vila en stund efter lunchen och somnar men blir faktiskt piggare när jag vaknat och det var väl tur det för jag skulle träffa Ulrika för att plugga. Vi sågs här hemma för jag orkade inte hänga bland folk, haha. Plugget gick väl sådär, eftersom vi har haft halvklass i 1,5 månad nu så har vi knappt hunnit att ses så vi hade mycket att ta igen :) men det var mycket trevligt och lite fastnade nog. Men jag inser att jag har fortfarande lite ont i halsen, så jag får ställa in passet ikväll. Men jag måste bli helt frisk innan jag kör igång igen för annars kommer det bara komma bakslag på bakslag, jag har gjort den missen så många gånger. Hur tråkigt det än är så står Boxen kvar och väntar på mig. Fast jag fick åka dit och hänga lite ikväll, på lördag anordnar vi tyngdlyftningstävling och jag & Matilda ska föra protokoll kanske det heter? Så vi skulle gå igenom vad vi skulle skriva på papperna och så hejade vi på dom som körde dagens pass plus snackade lite skit. Man har nästan alltid mer energi när man lämnar Boxen än när man kom dit, jag älskar det stället :) 

Imorgon blir det ytterligare plugg, sista dagen innan tentan och jag kan inte säga att jag kan allt, men jag känner mig rätt lugn. Det får gå som det går, jag tycker ändå det har gått väldigt bra det här senaste dagarna. Jag hoppar träningen imorgon också och hoppas på sol så jag kan ge mig ut på en promenad i alla fall. Jag tror faktiskt jag ska läsa lite bok innan jag ska sova. Hadet! 

Inga kommentarer: