söndag 1 maj 2016

offer utan ansikte


Äntligen så kom våren till Umeå! Det har varit superfint väder idag så jag har suttit ute i solen och läst i min bok: Offer utan ansikte av Ahnhem. Alltså, den här boken! Det var verkligen en överraskning, sjukt spännande! Den rekommenderar jag er att läsa i solstolen i sommar :) 
Jag har cyklat en sväng och gått en promenad ikväll, alltså så har jag vilat från träningen idag också. Men halsen känns så mycket bättre, så jag får se hur det känns imorgon men på tisdag kommer det bli träning i alla fall! Det blir en kort vecka då kristi himmelfärds är på torsdag så har dom lagt inläsningsdagar ons, fre och måndag. Så det är därför jag vilar extra nu så jag ska ha något och göra under mina lediga dagar sen ;) 

Det finns en till bok av Ahnhem, jag vet inte om den också handlar om Risk men jag ser framemot att läsa den i sommar. 

Inga kommentarer: