måndag 23 maj 2016

mitt team.


Det här är nog det närmsta fotbolls-EM jag kommer komma, jag älskar låten. Ibland är Frej och Joy too much, men det här gör dom riktigt bra. Jag älskar videon också! :) 

Idag har vi gjort klart vissa delar av våra grupparbeten, det flöt på riktigt bra idag - vilket känns skönt! Bara två redovisningar och tentan kvar! 

Sen drog jag direkt till Boxen för att få träningen gjord. Jag hade tur för Frida kom precis innan mig så vi körde tillsammans och peppade, så det var kul. Det tog lite längre tid men det gör inget när man får sällskap, blir så mycket roligare! Dagens pass:
1 RM snatch, tangerat 30 kg. 
1 RM clean and jerk, tangerat 45 kg. 
Att det ska vara så himla svårt att få upp 2,5 kg mer!! Jag blir så less, men det var kul att jag fick upp 30 kg två gånger utan problem till att börja med, sen satte hjärnspökena igång efter tre missar på 32,5 kg. Men en vacker dag ska det gå. Sen jobbade jag upp till 45 kg i C&J, jag har klarat den här vikten i 2-3 veckor men det är lögn att jerka upp 47,5.. 
Back squat 3 x 5 på 65% av 1 RM = 50 kg. dom här kändes bra och lätta.
Strikta pressar 3 x 5 på 65% av 1RM, vilket skulle vara 21 kg men jag körde på 25kg för jag är rätt stark här men det är när jag ska maxa strikta det faller. Dom här kändes också bra. 
Sen avslutade vi med lite lek, jag testade kippade toes to rings vilket gick väldigt bra, blev själv förvånad så det var roligt :) det är testvecka den här veckan så vi får se vad vi mer får för kul, jag vill ju så gärna maxa i mark men det är dumt att göra det! 

Nu har jag förberett mig inför morgondagens seminarium och så tänkte jag se veckans avsnitt av Game of thornes. Mysa i soffan hela kvällen :)  

Inga kommentarer: