onsdag 27 juli 2016

dåligt med aktivitet här

Hejsan! Det är lite dålig uppdatering här, men det är mestadels fullt upp. De dagarna jag inte jobbar hela dagen såsom 6:30-18 utan slutar lite tidigare så åker jag och tränar efteråt och är ändå hemma ungefär samma tid. Så när man väl kommer hem så äter och duschar man, kanske kollar lite crossfit games (som redan är slut, men jag har verkligen inte haft tid att kolla i helgen) och sen sover man. Det blir långa dagar, men jag klagar inte. Jag vill jobba och det får jag, jag vill träna och det får jag, jag vill umgås med familj och vänner och det får jag. Sen prioriterar jag min sömn väldigt mycket så jag går och lägger mig strax efter nio de dagarna när jag ska upp kl 04:50... 

Imorgon jobbar jag bara en kort tur på eftermiddagen och sen är jag ledig i fem dagar! Det ska bli så himla skönt och på fredag kommer Niklas hit och hälsar på, gud vad jag har längtat efter den här helgen :) 
Bild från häromdan. Jag fixade två kippade handstand pushups med två kuddar, det var kul. Jag börjar få till kippen men blir så trött i armarna, haha. Häromdan tränade jag sittryck, jag satt mest på rumpan kändes det som, men det börjar komma nu :) idag körde jag bara det som stod på proggen och de angivna vikterna, så jag gjorde inte försök till maxning som jag brukar göra när jag väl håller på. Okej då, jag gjorde några kippade pullups bara för att jag kan och för det är kul :) 

Min lillebror var och hälsade på häromdan. Vi tycker snapchat är kul. 

Inga kommentarer: