onsdag 21 september 2016

veckans mark


Kul när man känner sig snygg när man ska ta snapchat och solen lyser på en och man är så nöjd. hahahaa

Idag har jag pluggat ganska exakt 30 minuter. oklart om det är bra eller dåligt, bättre än inget men sämre än mycket. 

jag har varit en sväng i stan och köpt ramar till mina fina vykort jag fått. så nu sitter bebisen och stirrar på mig från andra sidan rummet :) 

jag har tränat tillsammans med Frida och Ewa. vi körde veckans marklyft. idag var det 70 kg som gällde för mig på stången, så 1x20 + 3x10. det börjar bli tungt nu. nästa vecka ska det vara 75 kg, men jag får se om jag tränar något när jag är hemma på praktik. det är lite oklart i dagsläget. sen körde vi tre korta AMRAP. 
AMRAP 3 min 
3 HSPU/pushups 
6 V-ups 
9 boxjump
1 min vila 
AMRAP 3 min 
7 pushpress 
7 front rack lunges 
7 KB-sving
1 min vila
AMRAP 3 min 
5 TTB/situps 
5 burpees 
x2 

Vi körde alltså två varv av det här. riktigt jobbigt, men skönt efteråt! :) 

Nu har jag ätit middag. jag funderar på om jag ska plugga något mer. men jag sparar nog det till imorgon och så läser jag vanlig bok istället :) hej hopp! 

Inga kommentarer: